fbpx

חופשה משפחתית, חוויה בלתי נשכחת

"הילדים הם האחרונים לרדת מהיאכטה " 

זהו משפט שאנו שומעים אותו פעם אחר פעם. 

היום, יותר מתמיד נוכחנו לדעת שקשרים משפחתיים חזקים ויחסים טובים עם אנשים יקרים לנו, מביאים איתם תחושת שלווה, ומעניקים לנו ביטחון ושיש על מי לסמוך. 

אנו מאמינים שחופשת יאכטה היא אחת החופשות המדהימות לריפוי יחסי משפחה וחיזוק הקשרים. 

איך תיצרו חוויות בלתי נשכחות בחופשת יאכטה משפחתית?

חופשה משפחתית היא לא רק פסטורליה יפהפייה שבה ילדים משתפים פעולה עם הוריהם, אלא הזדמנות אמיתית ליצירת קשרים אישיים ובילוי זמן איכות עם אנשים אהובים עליכם. לא בכדי המשפט שחוזר על עצמו באופן קבוע "הילדים רוצים להשאר עוד" . הדבר מתרחש מכיוון שהים הוא מקום הניתוק המושלם מהטכנולוגיה ומעומס החיים, ולהיות מוקף באנשים אהובים עלינו מקנה לנו שלווה וביטחון , מה שנוכחנו לדעת בתקופה האחרונה כמה זה חשוב ומרפא.

הטבע במיטבו   

להתעורר בבוקר אל נופים טבעיים עוצרי נשימה, מפרצי ים שקטים, ועוד הרבה פעילויות מרתקות מחכות למשפחה על יאכטה.

אנו ב Blu yacht , נבנה עבורכם מסלול טיול מותאם אישית לעדפותיכם ולרצונותיכם. בין אם מדובר בבחירת יעדים ספציפיים, פעילויות או קצב המסע, היכולת להתאים את החוויה מבטיחה שכל בן משפחה ירגיש כלול ומוערך.

במהלך השייט, מגיעים למקומות מבודדים ושקטים. היכולת להישאר בסביבה אינטימית הרחק מהסחות הדעת של חיי היומיום מאפשרת למשפחה להתמקד אחד בשני ביתר קלות ולקיים תקשורת פתוחה וזמן איכות ביחד. יחדיו תוכלו  לחקור פלאי טבע, לשתף פעולה וליצור קשרים רגשיים עמוקים יותר.

הפלגה ביאכטה מציעה למשפחה מגוון של חוויות משותפות מרתקות. בין אם מדובר בקיאקים, סקי מים , או סתם לשנרקל, הרפתקאות משותפות אלו, יוצרות זכרונות בלתי נשכחים שישארו איתכם לעד. 

חוויה קולינרית

האווירה השלווה של הים הפתוח מספקת תפאורה אידיאלית לעיניים. משפחות מתכנסות סביב שולחן האוכל האחורי או בפינת הלאונג' ומשתפות את מחשבותיהן בסביבה השלווה של יאכטה. המגורים הקרובים ביאכטה מעודדים תקשורת אינטימית ומודעת יותר.

בנוסף, שכר יאכטה מאפשר למשפחות לחקור קולינריות מקומית ולהתנסות במטבח המקומי. יחד עם השף הילדים יכולים ללכת לקניות בשווקים מקומיים ואף לדוג יחד עם הצוות את הדגים לארוחת הערב. זאת חוויה בלתי נשכחת עבורם. 

טכנולוגיה לא אצלנו 

בחופשת יאכטה, השימוש בטכנולוגיה הופכת להיות זניחה, החופשה מעודדת ניתוק מהסמארטפון ולא להיות מחוברים כל הזמן. הזמן המשפחתי מתמלא בשיחות משמעותיות וביצירת זיכרונות שיישארו לתמיד.

חוגגים ארוע מיוחד 

בין אם יום הולדת עגול, יום נישואים, או כל אירוע משמעותי אחר, משפחות חוגגות בדרך ייחודית ונוגעת ללב. אנו כאן דואגים לכל מבוקשכם כדי שהאירוע יהפוך לזיכרון בלתי נשכח.  

ומה שנוכחנו לדעת החגיגות האלו הופכות למסורת משפחתית ומדי שנה יוצאים להרפתקת שייט חדשה ובכל פעם ביעד אחר.   

אם ברצונכם לחוות את ההשפעה העמוקה של חופשה רב דורית , נשמח לסייע בבחירת היאכטה ותכנון המסלול המושלם עבורכם.

שיתוף מאמר:

מאמרים אחרונים