fbpx

יוקרתי אך לאו דווקא יקר

שייט פרטי ביאכטה:  יוקרתי אך לאו דווקא יקר

"לא ידעתי שחופשת יאכטה יכולה להיות כל כך משתלמת"

את המשפט הזה אנו שומעים לעיתים קרובות.

כשאומרים את המילה יאכטה, הדבר הראשון שעולה לנו לראש, היא תמונה של עשירים מפורסמים לוגמים שמפנייה על הסיפון.

נכון ש"התמונה" הזאת לא רחוקה מהמציאות, אך אפשר בהחלט לנפוש על יאכטה בתקציב המתאים לכל אחד, וכן גם ללגום שמפניה על הסיפון מול נוף עוצר נשימה.

לעיתים קרובות יש תפיסה מוטעית, שחופשת יאכטה שמורה אך ורק למיליארדרים בעולם, אך ברוב המקרים זה לא המקרה. נכון שחופשת יאכטה היא חופשה אקסקלוסיבית, אולם העלויות לרוב אינן גבוהות כפי שאנשים מדמיינים,  וכשחולקים את היאכטה יחד עם קבוצת חברים/משפחה, מחיר החופש יכול לנוע החל מ 700 יורו לאדם לשבוע ועד ל עשרות אלפים. המחיר משתנה בהתאם לעונת השנה, גודל ורמת היאכטה .

כאשר משקללים עלויות הזמנת בתי מלון , השכרת רכב,  ביטוח, דלק , בניית מסלול, זמני הגעה מיעד ליעד וכו', מגיעים למסקנה שחופשת יאכטה היא החופשה האולטימטיבית, הטומנת בחובה כל מה שרק ניתן לדמיין.

אז מה דעתכם על חופשה מנצחת כזאת המשלבת את כל הטוב שבבחירות המסורתיות , ומה הופך אותה לחופשה כל כך מיוחדת ?

נוף משתנה 

לא משנה כמה תשלמו על סוויטת המלון או הוילה שלכם, תתעוררו כל יום לאותו נוף. על יאכטה, תרחפו בנופים בעלי יופי עצום, ממעגנים מבודדים ועד לחופים טרנדיים , מכפר מבודד  ועד מרינות בהן עוגנות יאכטות מפוארות מכל העולם. כל ארוחה על הסיפון ברקע אחר, השמים והים הם ציור עצום של שקיעות זריחות  ומה שביניהם.

אתם מחליטים מה המסלול

בכל בוקר לאחר ארוחת הבוקר, הקפטן ניגש אליכם עם תכנית המסלול שנבנתה מראש, רעיונות לאישורכם, המעגנים, המסעדות והפעילויות הטובות ביותר בהתאם להעדפותיכם.  אם תרצו לעגון במפרץ אחר, או להישאר במקום בו אתם נמצאים, כל שעליכם לעשות הוא לבקש. תרצו לאכול ארוחת צהריים בשקיעה וארוחת ערב בחצות? פשוט תבקשו. מהרגע שמזמינים את היאכטה ועד ליום האחרון אתם בשליטה.

זמן איכות עם אנשים אהובים 

חופשה היא הדרך האידיאלית לזמן איכות עם המשפחה או חברים קרובים. בזמן שבחיי היום יום אנו טרודים ברוטינת החיים, בחופשת יאכטה זאת הזדמנות לזמן איכות ושיחות אינטימיות ללא הסחות דעת.

זו אחת הסיבות לכך שחופשת יאכטה כל כך פופולריות בקרב משפחות, לכל אחד יש את המרחב שלו ויש המון פעילויות ים לילדים, וכשמגיע הזמן לארוחה או לצאת לדרך, כולם יושבים יחדיו, מדברים בהתרגשות על הצלילה או השנורקלינג של הבוקר, הקניות או הרפתקאות החוף.

החיים מפנקים יותר עם שף פרטי

שף פרטי ביאכטה בהחלט זוכה לאזכור מיוחד. השף לא רק מכין את היאכטה לקראת הגעתכם עם אוכל והמשקאות, אלא יוצר תפריטים מותאמים בהתאם לבקשותיכם. בין אם אתם  בדיאטה, אלרגנים או פשוט אוהבים יותר דגים מבשר, הכל הולך מה שרק תבקשו זה מה שיהיה. חווית השף הפרטי לא יכולה להשתוות לאפשרויות נופש אחרות.

כל רגע הוא זיכרון

חופשת יאכטה שונה מכל חופשה אחרת, כל צעד ושעל נצרב בזיכרון . זה מתחיל עם כמה צעדים ספורים מרגע היציאה מהחדר ועד לסיפון, טבילת הבוקר בים הרגוע , ריח רסיסי המלוח כשעומדים בירכתי היאכטה , תחושת המפרשים מתנופפים ברוח,  הרגליים היחפות על רצפת עץ הסיפון , זאת שנת הצהריים כשאתם יודעים שבכל עת שתתעוררו תוכלו לקפוץ אל הים הצלול, זה המשקה הצונן לצד פירות העונה שיחכו לכם על הסיפון,

חופשת יאכטה היא החופשה שתזכרו לנצח . אין תחרות, ולעולם לא תוכלו להשוות בינה לבין חופשות אחרות.

אז למה אתם מחכים?

שיתוף מאמר:

מאמרים אחרונים